Sistem "pametnog" plaćanja autobuskog prevoza u Novom Sadu, nazvan NSmart, još uvek nije u potpunosti zaživeo - nadležni naglašavaju da se radi o vrlo složenom sistemu koji treba da se primeni i koji će doneti mnoge pogodnosti putnicima, a koji podrazumeva uvođenje čip kartica za sve.
I dalje će postojati mesečna karta, samo neće biti pokazna i markica već plastična elektronska kartica koja će se dopunjavati svaki mesec. Ne znam gde ste videli da neće postojati ta mogućnost.
Slažem se da treba uvesti vremenske karte za presedanje. U Beogradu za 89 din. može da se promeni neograničen broj linija za 90 min. Za 89 dinara može da se ode do grada, obavi neki posao i vrati kući ili da se stigne od Batajnice do Železnika, što je razdaljina više od 30 km.
Baš su se "lepo" setili da opelješe građane/radnike. Ja npr. svakog dana putujem sa Limana 4 na posao na Klisu. Vozim se 4-orkom do Fakulteta, presednem u 1-icu do Klise- i to će biti skinuto 2x65 din sa mog kredita na novoj kartici. U povratku još toliko tj. ukupno 260 din dnevno. Ako pogledamo mesec jul 2021.g. imaće 22 radni dan, to će me koštati 5720 din. za taj mesec a sa starom mesečnom pokaznom to bi me koštalo samo 2523 din- i to bih imao prava naneograničenu vožnju! Dakle samo 1 osoba će ostavljati GSPu, kao JAVNOM preduzeću 3200 dinara više mesečno u julu samo...
Pametno placanje u autobusima bi bilo kad bi karta kostala okruglo a ne 62 dinara, 64 dinara, XYZ dinara i sl. moze 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70 i td. , a najpametnije bi bilo da pored toga karte naplacujete i po distanci ko i npr sto se u Engleskoj radi vec 40 godina (al oni i metro imaju vec 100 godina) pa ako ides jednu stanicu, placas do dve stanice, primera radi 20 dinara. Ako ides vise od dve stanice, onda veca cena. Ako je medjumesni autobus i ides "na drugi kraj", opet druga cena.
Al nee...bolje da se voze prazni autobusi i prave 100% gubitak pa da se podigne cena karte po 50ti put da se nadoknadi nesto sto se na taj nacin nadoknaditi ne moze.
Što se ne napiše do kada je bio rok da se to moralo završiti i koliko je pretplaćen taj jednostavan sistem, a naplaćen kao da je najsloženiji softverski sistem? Zna se ko se ovajdio od ove muljaže.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Pametno" plaćanje u novosadskim autobusima još uvek nije potpuno zaživelo, validatori uskoro u svim vozilima
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•02.03.2021.
•09:45 > 13:44
Komentari 8
Nikola
Slažem se da treba uvesti vremenske karte za presedanje. U Beogradu za 89 din. može da se promeni neograničen broj linija za 90 min. Za 89 dinara može da se ode do grada, obavi neki posao i vrati kući ili da se stigne od Batajnice do Železnika, što je razdaljina više od 30 km.
Zoran
Mačak i slanina
gradjaninX
Al nee...bolje da se voze prazni autobusi i prave 100% gubitak pa da se podigne cena karte po 50ti put da se nadoknadi nesto sto se na taj nacin nadoknaditi ne moze.
/
Jovan
Voldi
Samo polako, na tenane...
Nemanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar